Thursday, March 26, 2020

Gunung Datuk 2.0

Salam,

#Edisikakpatenjalan-jalan

Kali ni kita repeat Gunung Datuk setelah berbuih-buih mulut Amin pujuk aku repeat Datuk.Sigh.Jadi marilah kita pi Datuk. Aku pun tak percaya aku sanggup repeat. Boleh baca sini. Maka pergilah berdua masa weekdays Jan haritu. Tak ramai sangat orang.


pintu masuk dah meriah

30 minit pertama, aku mula menyesali kenapa la aku setuju nak repeat lagi. Ya menyesal ya. Pace aku pun slow and steady lenggang kangkung sambil makan coki-coki. Buat apa sampai laju-laju getus hatiku. Banyak kali jugak aku jerit dekat Amin jangan laju-laju sampai dia annoyed .Ye lah, sapa paksa nak repeat, kena lah tunggu.Lepas 2 jam akhirnya aku dengar suara manusia di puncak.

Masa nampak batu mencanak, mengucap dulu siap-siap


Tangga baru dah , takda lagi tangga bomba yang mintak nyawa tu



one for the memory


yang paling happy dapat repeat


 Saya sudah repeat , anda bila lagi
 Air kemenangan, yang pink tu extra joss. First time rasa

 Food of the day.Nikmatnya penat-penat pastu dapat makan nasi

Amin tanya bila nak repeat lagi,aku kata tengok lah dalam setahun dua lagi.hahahha

Till there,happy reading!




No comments: