Friday, November 25, 2011

Sepakan Penalti Malaysia VS Indonesia Sukan SEA 2011 | Kemeriahan UiTM S...

assalamualaikum gojes plus hensem,
bismillah,
walaupun agak terlewat nak buat entry pasal harimau muda,tapi rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan tahniah kepada skuad harimau muda,,ohsemm ;D


aku mmg jenis yang bukan pencinta bola sepak,yang aku kenal setakat apex,dengan kembar tu je lahh,,ahaha,teserlah kenooban aku.atas sedasakn rakan-rakan,aku pun gagahlah pergi mendaki bukit ke nr cafe,memandangkan malaysia berentap dengan hindonn,maka haruslahh tengok...

haihhh,,hindonn main macam sinetron gila,,tengok bawang putih bawang merah pun tak sakit hati macam tu sekali.berdrama sungguh masing-masingg,

and i'm fall in love with fakri,,ehem-hemmm

ni lah video yang aku masa sepakan penalti tu,,nebes sangattt,,and nr cafe tu dah macam stadium sangatt,,osem gilaa,sebab first time aku involved dalam keadaan camnii,,aahhahaha,meja kiteorang sebelah sana,ni pun video share dari senior

#aku tak paham knpe vid ni kecik camni,korang tengok kat utube je lah,besar siket

suara sumpah hilang ;D,memandangkan malaysia menang,johor diberi cuti pada keesokan harinyaa,sebab apa?sebab esok tu kupeteraan sultan johor

No comments: