Tuesday, September 6, 2011

#17

assalamualaikum gojes plus hensem..

ok sekarang aku sambung raya part 2.
tapi sebelum tu aku nak bagitau,aku dah bebas, :)alhamdulillah,assignment terakhir aku dah submit pun hari ni...heaven,,,, no more assignment after this,,insyaallah focus tok final..aminn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ni muka orang legaaa ;)
ok,back to topic,yang ni side mak pulak,,kg saya melaka je,bak kata mak,tak yah gaduh-gaduh bila nak balik beraya,gambar tak banyak sangat pun...

jadual pagi raya aku macam ni setiap tahun:
pagi: pergi rumah makwe,makan breakfast ketupat segala bagai,then beraya rumah saudara mara
tengah hari:balik kg mak,tido sana semalaman,raya side mak
raya ke dua:baru balik rumah,kemas rumah
raya ketiga:buat open house

macam ni lah rutin raya setiap tahun.tahun ni lagi best sebab aku dah ada anak buah pertama.wardina nurjannah sofiah,,sayang piah


budak gedikk,muka nak cemik :D

kekasih dunia akhirat :)
cehhh,boleh mintak abang belanja lepas ni



walaupun beraya sakan,kemerdekaan tetap tak dilupakan,,,
*selamat hari raya merdeka :)

No comments: