Saturday, January 7, 2012

tak nak

bismillah

assalamualaikum gojes plus hensem,

TAK NAK ,tetiba teringat dekat talk "Roomate ku dari Neraka" hari tu,katakan tak nak,tapi tak nak di sini bukan merujuk kepada tak nak merokok,tapi benda yang aku tak suka

pertama: ANGRY BIRDS
yeah ,i do hate the most this kind of stuff,,entah kenapa,ap sebab aku tak suka angry birds,euww like alergic,bila tengok orang pakai beg gedabak gambar patung tak senyum tuu,,boleh pulak ada selipar bilik yang gedabak tersembul kepala angry bird tu


kedua:AIR
air dekat sini merujuk air laut,sebab aku tak reti berenang,dan masa snorkeling hari tu aku lah penyimpan air laut terbanyak didalam badan


ketiga:ORANG YANG TAK TEPATI MASA
yang ni memang lah sangat menyirap gituu,,,


keempat,kelima,keenam dan seterusnyaa,aku tak ingat dahh

No comments: