Monday, February 6, 2012

*hugs*

assalamualaikum

bismillah,before that,salam maulidur rasul bg muslimin dan muslimat ;D
yesterday was great,alhamdulillah,each of us enjoying every single minutes :)

memandangkan isnin dan selasa aku cuti,so aku decide nak balik,walaupun last week baru balik,then students matrik pun baru lepas mid sem exam,so aku plan nak ajak my beloved nabila aka kak nab   keluar berjimba,seriously i really miss nabila freaking damn much,,she is one of my besfrend,kawan kongsi masalah,kawan mengumpat,semuaa dia lah,,hehe,,yang lagi best,awal2 aku dah declare dia ni jadi adik ipar aku,,kakaka

dan nak jumpa budak ni bukan senang,last aku jumpa dia waktu amik result spm,imagine berapa lama tak jumpa,,seriously siap kena ugut dia bagai"kalau ko taknak tgok aku meroyan kempunan nak jumpa ko,blabla.............." bukan ugut je,kena buat apoinment bagai lagi,

and yesterday,alhamdulillah Allah permudahkan urusan kami:)




attention please! she is my sister in law wannabe,,kahkahkah



disebabkan takde org nak tolong amik gambar,hambik,pakai timer letak atas palang,berdesup diela lari sebab nak kejar timer ;p

kat kampus haritu org semua dok cerita pasal  sumpahan kumkum , so aku suggest jom tgok kumkum,,mula-mula slow gilaa jalan dia,,both 3 of us masing2 menguap,serius mengantuk,when we look each other,haha tak percaya kami menguap ;p,diela lagi sengal "ten,bila hantu dah kuar ko kejut aku" kahkah,,hambik,bila part hantu keluar,nabila peluk aku erat2,cis hantu ni,

overall ok laa cite dia





lepas movie,tunggu dorang shopping,kami bercoolblog,pheww,segamat mana ad,so time ni laa yg boleh balas gian


what i miss about her,,seee?her coolness ;p

while waiting diela performs her solat ;D
dan ini lagi







alhamdullillah,everything going smoothly,lepas ni dah tak tau bilaa boleh jumpa ;D

to both of u,thanks a lot,for cheer me up,love both of u,*hugs ;')*

*before u have someone special or  getting married,enjoy your precious moments with your bestfrend*-my teacher

No comments: