Friday, March 30, 2012

sekali cakap kawan selamanya kita berkawan

assalamualaikum, malam ni mood tersangat lah swing ;'(

tadi terselak album sekolah,tiba-tiba rindu,,ok time ni dah start sebak,tapi buat cool lagi,then makin lama,makin tak tahan,meletuslah empangan air mata mencurah bumi,hingus dah meleleh-leleh,sotsetsotset.
 terus tweet pikah.




honestly, aku TERSANGATLAH merindui OURGIGS ,bukan sikit ciput,tak.terbanyaklah rindu,,OURGIGS ni dah macam half of my life,knowing them is the best part of my life besides my family.serius tak tipu,,kiteorang kenal bukan semalam,,tapi dari form one,kongsi bantal,tilam,buku,pinggan,cawan,muka ni lah yang aku hadap selama 5 tahun,pagi petang siang malam,kadang2 nak berak pun dorang teman. ;')

sebab aku tak pernah ada adik perempuan atau kakak,dorang ni lah yang merangkap mak ayah abang kakak adik buat aku.yup,waktu persekolahan aku dipenuhi dengan kawan-kawan perempuan

,aku tak de pun kawan lelaki,kalau classmates lelaki yang aku hanya tegur bila terdesak tu dikira kawan lelaki,haa tu je la kawan lelaki aku,,yang lain semuaaa perempuan.

ourgigs ni lah yang jadi tukang kejut bangun subuh,tukang kejut masa sahur,jemaah kiteorang kalau lambat turun,tolong backup kalau gaduh,tolong ajar kalau otak aku dah benak gila,tukang hasut buat kerja jahat ;)


seramai 28 anggota,segala pahit manis dikongsi bersama,setiap hari ada je gosip yang kau akan tahu,melalui dorang ni lah kiteorang kenal junior2,tau muka2 junior yang ayat mintak lempang,kalau time birthday lah yang paling best,dengan keluarga ni lah kau meraikannya,aku sangat jeles sebab aku tak pernah berpeluang celebrate dengan dorang



 yang di atas ni,sugar daddy kiteorang,,
meyalurkan ilmu sejarah dalam setiap darah yang mengalir,,kelas uolsss,,haha
 yang ni seludup camera time assembly,,orang sibuk berucap dekat depan,we olllsss bersidang di belakang.
apa lagi,3 minit nak bunyi loceng assembly,kelas,kiteorang baru terhegeh2 nak datang

 time ni ada perjumpaan dengan warden,tengok kakyong2 semua ni rilek gilaa pakai tshirt lengan pendek,padahal tengah prep,memang cari nahass ;)

 yang ni pulak fly berjemaah ke pekan,fly ramai-ramai,beli barang keperluan yang dah habis
 yang ni lagi best,orang riadah,kiteorang watlekwatpiswatcool je turun dengan terpaksa,maka turun lah kami dengan seluar tido kerana dipaksa

ni cikgu paling hot,menjadi kegilaaan kepada yang menggilainyaa,,haha

#banyak benda kalau nak cerita,,segala benda dajal pernah kiteorang buat,if one day,i've an amnesia,i wish i can still remember our gigs memory besides my family,,no matter what happens,our friendship will last forever,insyaAllah until jannah,,wishing u guys all the best ,and get the bless in your life,Amin



xoxo