Tuesday, April 10, 2012

deyy

assalamualaikum .bismillah

life aku sekarang untuk dua bulan ni,hurmm sadis gila, lifeless kot. kerja aku bangun,makan,tidur.ktipu.
bangun,kemas rumah,masak,makan,tidur, ni baru betul.serious tak tipu, gila sadis,sebab kawan-kawan tak cuti lagi. jenuh nak menunggu budak-budak matrik habis, all the best korang. duduk rumah layan korea manjang,tidur pukul 3-4 pagi.sebab bila malam wifi laju,malam aku jadi burung hantu,siang jadi koala bear,,kahkah,tengok online je mampu.poket kering nak beli hardisk bagai *nangis sambil keluarkan purse*

kerja?well kalau siapa yang kenal aku mesti tau kenapa aku tak kerja,hurmm,aku berbakti mengagahkan diri menjadi bibik terhormat di rumah \o/

sebelum terlupa hari ini birthday ayah. ayah selamat hari lahir yang ke 51.semoga panjang umur ,murah rezeki,the most handsome and the coolest father i ever had,memuahhh *dengar cerita ayah bakal dapat hadiah special dari mak*oh yaa,,tiba-tiba teringat pasal ayah

haritu pergi mydin,then ayah terjumpa kawan lama.dorang borak-borak pasal ada kawan baik dorang nak kawinkan anak. then 
kawan ayah: Ji. Ramli nak kawenkan anak bulan depan
ayah:oh ye?kalau dia jemput pergilah *kekonon tacing*hahaa
kawan ayah: untung dia,anak semua dah kahwin,aku ni menyesal dulu kahwin lambat.umur ni dah 55,tapi anak sulung baru tingkatan 3,berjanggut aku nak tunggu dapat menantu

*so pakcik,conclusion kena kahwin awal eh?ahaha ;p


ceh,gambar aku je yang pandang camera


No comments: