Sunday, July 22, 2012

06

Assalamualakum, hi ebegione ;D

How's your Ramadhan? perhaps good. Me? alhamdulillah good . Pagi tadi,bangun tolong mak sediakan sahur,then minum air seteguk,terus sambung tidur,mengantuk sangat sampai tak hairan dengan lauk yang mak masak . 

Hari tu,maya tweet pasal 06.  Siapa 06 ni? Hanya GTBG dan OURGIGS yang tahu siapa,dan apa kisah mereka dengan kiteorang. Betul cakap Maya,lama kot tak dengar cerita pasal 06.

Geng 06 merupakan geng lelaki yang sangat annoying di kelas 5 gamma pada suatu ketika. Dianggotai oleh 6 orang budak lelaki . Cemana boleh timbul nama geng 06? ntah tak berapa nak ingat,rasanya terbaca status dorang kot .

Dan mereka ni tak tau ah kenapa macam allergic sangat dengan kitorang ni which are GTBG. Asal nampak je,ada je point  dorang ni. Pendek cita,kiteorang sangat tak suka dorang ni,selagi boleh dielakkan bercakap dengan dorang ni,selagi tu cuba dielakkan. Kerana kata-kata yang keluar dari mulut mereka akan menyebabkan kalian tersentap dan pedih ulu hati. Tapi dorang ni tak mengganas dengan classmates yang lain,cuma dengan GTBG ni je lah.

GTBG memonopoli 6 tempat di barisan hadapan kelas,manakala GENG06 ni memonopoli 6 tempat di barisan belakang kelas,demi keselamatan sejagat dan bagi mengelakkan sesiapa yang terkornban ;p.



 *kiri dari belakang, syai,madir,totlat,jai,anas,john,amir,asip,shuk*

yang bertanda kuning tu adalah geng 06,dan yang bulatan yang paling besar (JOHN) merupakan yang paling digeruni kerana setiap patah daripadanya bikin mengundang kecederaan mental baik  fizikal.

dan all the boys dalam gambar diatas mostly classmate aku ketika form 3



dan kami 6 orang gadis-gadis GTBG yang semuanya terdiri daripada pelajar asrama,dan kami berenam sahaja pelajar yang menetap di hostel  didalam kelas 5 gamma
 *kiri dari belakang diah,maya,hanim,teha,gary,mira,aku*

wajah-wajah gadis GTBG kecuali hanim,dan yang paling hadapan sekali yang buat peace senget tu adalah ketua kami. Dialah penyelamat,dialah sahaja yang berani melontarkan serangan balas nuklear kepada 06,even 06 pun takut dengan Mira.

kalau nak cerita pasal sejarah 06 dengan GTBG sampai bila tak habis,and the rest is HISTORY
Dan,saya mewakili kawan-kawan JIM1103A mengucapkan selamat menyambut ramadhan al mubarak kepada semua yang mengenali diri kami.


*macam gangster siap ada geng sendirik dan maksud disebalik GTBT tu sangat lah loser ;p*

*dan kepada 06,I know you guys won't read this,but we would like to say sorry for the mistakes that we had done to you guys,sorry for everything. Thanks for being apart in our memory,may Allah bless your life*


4 comments:

aienzell said...

pernah baca tunas?
ko punye cite ingatkan aku pasal mags7..LOL~

fatynn said...

haha,mags 7?atleast dorang tu ending dia berbaik

xveleven said...

fatynn..entry ini adalah terbaik!! haha..rasa na bagi award beb!! hahahah..guling2 aku gelak tau.. >< :D

fatynn said...

mana award?bak duit raya.haha