Friday, August 12, 2011

#11

assalamualaikum gojes plus hensem,

guys,sekarang aku berada di rumah terchenta :D,pheww,,betapa rindunyaa,rindu dekat katil yang tak pasang cadar,sebab apa tak pasang cadar,sebab aku rimas nanti bila aku tidur,confem cadar tercabut ;-D,rindu dekat family of coz,,dan yang lagi best ,abang pun balik.at least,rumah aku meriah sikit,takdelah sunyi mana,,,even adik beradik aku hanya 4 orang...

act,abang memang plan nak balik sama tarikh dengan aku balik,at least aku merasa jugak buka di rumah,bila dekat rumah barulah dengar bunyi budak-budak main meriam,mercun,,oh,teringat zaman-zaman aku dulu,,,kalau dulu,time-time macam ni,rumah aku dah pasang pelita,dan kami 4 beradik akan beli bunga api yang batang merah tu,lalu bermain dengan girangnyaa...

now,dah tak lagi dah,dek kerana mungkin umur semakin meningkat,adik-adik aku menghabiskan malam-malam ramadhan mereka di dalam rumah sambil bermain ps2,,see!nampak tak perbezaan dia?mak cakap,sebab kiteorang balik,barulah berbuka,mak masak lauk yang meriah-meriah,,kalau tidak,mak hanya masak lauk yang ala kadar untuk dimkaan berempat,,,so adik-adik,harus berterima kasih kepada kakak dan abang ni :D


bila,tolong mak menyediakan juadah berbuka,mak cakap barulah ada kawan nak masak sama-sama,aduh,sebak sungguh,,aku terbayang,macam mana lah nanti bila aku dah ada keluarga sendiri,dan duduk jauh dari keluarga,,uhhhuukk :(
dan sampai sekarang,aku still belum decide nak pakai baju raya warna apa?haih

No comments: