Monday, August 29, 2011

#15

assalamualaikum gojes plus hensem,

ok,hari ni last sahur,and tomorrow dah raya.wee :D,di kesempatan ini saya nak wish selamat hari raya aidilfitri minal aidil walfaizin *ustazah ajar wish raya macam ni*
puasa tahun ni macam sekejap gila,tak tipu,tak percaya esok dah raya.

so dikesempatan ini saya nak menyusun sepuluh jari terhadap ibu bapa,saudara mara,keluarga,sahabat handai,serta yang mengenali diri ini,maaf kalau pernah terkasar bahasa terguris hati,di atas perlakuan saya selama ini.

selamat menyambut kemerdekaan juga kepada semua rakyat malaysia.

persiapan raya?
saya tak rasa semangat nak raya pun sehinggalah mak memasang langsir raya semalam,and i was "dah nak raye ke mak?"serius tak tipu,mungkin dah besar,so semangatnya tak sama lagi macam zaman kecik-kecik dulu,kalau zaman kecik-kecik,bila part nak raya aku lah manusia yang akan bergonjeng sambil main bunga api.

and this year,raya pertama tanpa kehadiran makwe dan makteh,al-fatihah,semoga roh mereka dicucuri rahmat.

2010
.

and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

akibat jalan raya sakan


harapan saya tahun ni saya nak mencari ketupat palas,dan beraya di rumah girlfrends kesayangan saya,,,hehe


moga-moga saya masih berkesempatan untuk bertemu ramadhan yang akan datang,amin

No comments: