Sunday, June 10, 2012

semester 3

Assalamualaikum,Bismillah

Hari yang ditunggu, menjelma jua, ceh. Kini aku sudah selamat tiba di bandar Segamat,*eh bandar ke?*di bawah pengwasan pak guard UITM,di bawah seliaan UPK Intan. Hahah. Alhamdulillah,semester 3,masih lagi di wing yang sama seperti semester 2.Di tingkat 3,tetapi bilik yang lain.

Mati-mati ingat dapat blok belakang,wuwu,memandangkan semester lepas banyak memain. Tapi sekali lagi syukur,phew. 
  • Bilik masih lagi dua orang,
  • buka pintu je terus nampak pili air tandas,dekat dengan ampaian.
  •  Aku dah tak perlukan jam loceng untuk kejutkan subuh,sebaliknya aku akan dikejutkan dengan suara-suara manusia,bunyi-bunyi air yang menyimbah lantai,dan derapan tapak kaki manusia-manusia di wing ni.
  • Yang lagi best,2 orang classmates aku  menemani aku di wing semester ni,
  • Ex-roomate pun still wing ni
  • Roomate part 2.Dan baru dapat tau roomate pun dulu wing ni ;). Tapi tak jumpa lagi,sebab dia tak balik lagi
  • Jauh dari bilik qila,hanis. Tapi takpe,akan ku gagahi turun bilik qila di ground floor. exercise sikit
  • Tapi hampeh,depan tingkap ada pokok,so wireless uitm ASTAGFIRULLAH SELOWW




 hijau pilihan warna untuk beradu
eh ada board,katil roomate tak de board ;p, 
 my work station,,
 lantai fully bertikar. Boleh main dam kalau tengah steges
 stok makanan,maklumlah banyak mulut yang nak disuap.
*eh,ada kaki*
setiap sem,almari kosong,tatau nak letak apa ;/



P/s hi new semester,please be nice with me,
*mengikut jadual esok kelas 8.00 a.m - 9.50 pm.astagfirullah * mintak-mintak banyak yang cancel 

No comments: