Tuesday, June 26, 2012

what are words

Bismillah.

 Phew, lamanya tak sign in blogspot. Eh rindu tak? haha. What a hectic semester I guess. Seriously stress, setiap hari akan berperang dengan emosi, semester yang mencabar. Life is just at the beginning bro . I wish i'm at home right now, hug my parents, play with my brothers and sleep all the time,

Alhamdulillah baru sembuh demam,mencabar betul dapat demam yang sepakej ni. Demam,selsema,batuk,and the worst thing hilang suara . Terpaksa buat public speaking & presentation dengan suara ella. Seksa zahir dan batin . Mak cakap demam rindu abang kot,sebab last month pun demam. Pelik jugak sebab aku jarang dapat demam,dalam 4 tahun sekali gitu,tapi tahun ni almost every month. Ya rindu gila abang sesangat, dia kan boyfriend aku,haha



 enjin baru nak panas,buat kerja yang sikit,makan je lebih ;p
 gila betul kena buat essay pastu tulis tangan. Tulisan sumpah macam haram,mohon madam paham apa yang aku tulis


kelas HTML ni mencabar betul,selama ni tengok html ni dekat blog je,sekarang ni dah tau dah cemana nak buat sendiri. Best tapi complicated gila ;/
 nampak tak tulisan berwarna tu,haa yang tu lah kena buat,or to be exact kena ingat. So aku scary gila kena soal menatang ni next week,ayu suruh ambil gambar,balik hapal, *-,-*
*abaaikan tulisan yang berwarna hitam di dalam gambar di atas seperi,pak najib kata,............,sebab sir suruh tulis apa-apa je*
 assignment CTU  yang salah tajuk,patutlah complicated betul level dia,pastu buku semua dalam bahasa indon
 walkathon sector C di pagi sabtu, Oh nyaman
menghabiskan malam minggu di bilik. Sobs,melepet di lantai sambil movie marathon dengan shasha


# oh ya,nama roomate sem ni Shasha,DQS  part 3. Gila best hoi roomate sebaya ;D, tapi aku jumpa dia ni malam je la,sebab aku bangun tidur dia dah pergi kelas,aku balik kelas dia ada kelas,tak pun dia tidur ;p. weekend adalah masa kami berdua,,alolo


p/s: nak pergi bercuti. Bila nak AGM ni?mana kelab yang pergi camping?seriously nak camping

No comments: