Wednesday, May 1, 2013

lelaki besi


Assalamualaikum people,
 By the way, Happy Labour Day to all the workers around the world. *read that statement and insert firework*
Untuk pengetahuan kengkawan, aku tak kerja pun. Hari tu ada problem sikit dengan orang tu. So, for this semester break, i'm proudly announced that i'm a SUPER BIBIK. 
Okay sambung, lelaki besi?apa tu?EUWWW *gaya anwar hadi sikit,pastu buat duckface*. Aku selalu ada problem nak pikir tajuk apa untuk entry baru.Kebelakangan ini,Iron Man 3 dah keluar dekat wayang.So, wajib lah tengok. Then Maya ajak pergi semalam.Plan last minute, memang aku paling suka,sebab terus gerak compare plan berminggu-minggu ,at the end gagal. Supposed Lily join sekali, tapi last minute cancel.

Around 2, Maya datang rumah, terus shoot pergi Uitm Kampus Bandar,sebab Nabila baru habis kelas. Sampai JJ AEON tu around 3 suku kot,terus tengok tiket. Then, Maya cadangkan tengok 3D. baru lah fengfeeling super hero lebih sikit. Remember, i'm a super bibik.Eh?. So, tiket 3D 5.20 petang, kiteorang pun decide nak jalan-jalan. Lepak foodcourt, isi perut,borak-borak. Sebab Nabila nilah satu-satunya manusia yang paling susah nak jumpa. Dia ni selalu memencilkan diri gitu. Gambar pun tak banyak,sebab leka bersembang.




from left Nabila, Maya, Me

 looking for some stationary  



bagi aku dengan nabila, tengok cerita 3D ni macam leceh sikit,sebab kiteorang dua ni kan specky. Pastu kena pakai 3D spect lagi,so rasa macam tak selesa. Next time kena pakai lens kalau tengok 3D. Panggung pun tak ramai,so selesa la kalau aku nak gelak kuat-kuat,nak bercakap,nak makan makanan yang diseludup masuk, nak duduk bersila.


Iron Man 3,  was tooo awesome. Kiteorang tengok 3D,lagi lah bertambah-tambah awesome dia, Aku bagi 10/10. Jalan cerita yang not bad, klimaks dia yang buat aku menjerit-jerit. Hero tua pun hensem tau,cair iolls.Haha. Tapi satu je la yang aku tak puas hati sikit, dah nama pun cerita barat, asal yang mengganas sikit, dituduhnya orang islam,dituduhnya yang terrorist tu islam,Pakistan. -.-

Ni lah Tony Stark, hero tua pujaan iolls. Mat saleh tua-tua pun body still cantik,sador gitu. Pastu ada jambang,perghh hot babe. Orang Malaysia,tok sah la bela jambang,tak hensem. Hahaha.


So,lepaskan mahrib dulu,terus hantar Nabila balik rumah sewa. Ingat kalau tiket awal tadi,boleh lepak makan cendol,cococut shake semua. Tapi apakan daya,kita merancang tuhan menentukan.Eceh.

Till there,dhaaa. Happy reading !


No comments: