Monday, May 13, 2013

currently obsessed with this

 Assalamualaikum,
Well, rutin harian bagi seorang mahasiswi yang sedang berehat-rehat menghabiskan saki-baki semester break yang tinggal seperti aku ini tidak lain tidak bukan adalah seperti menjadi seorang SUPER BIBIK, meluangkan masa movie marathon,membaca novel sambil berangan, 24/7 refresh taimlain, facebook, instagram, keek & etc.

Tapi kalau hari- hari buat benda yang sama, boleh meroyan tahu. So, semenjak- dua menjak ni, aku dah start bosan untuk net surfing ni, entah. Kengkadang memang malas gila nak on lappy. Dan aku manusia yang paling cepat bosan. Ye terpaling cepat bosan. Memandangkan Amin je yang ada dekat rumah, kengkadang aku join sekaki tengok kartoon dengan dia. Tengok dragonball, one piece, blablaba. T_T.

Dulu asal balik rumah bercuti,aku jarang gila tengok tv. Satu hari, tengah lepak minum petang dengan Amin, join la sekali tengok Hawaii 5-O ni dengan dia. Sebelum ni aku  memang tak pernah layan pun cerita ni. Paling- paling AXN layan The Voice, CSI, So You Think You Can Dance, tu je la kot.

Well, first impression masa Amin suruh aku layan cerita ni,aku bising la cakap, alaaa tak best, la yada-yada.Mesti Amin rasa annoying gila.Amin dengan sabar memujuk aku suruh layan cerita ni, katanya lagi best dari CSI aku tu. Aku pun cuba je la layan. Lama- lama rasa syok pulak. Ternyata lagi bes dari CSI. Dan hero dia handsome. Comander  Steven "Steve" McGarrett.Ohhh pengsan.

Ni team dia from left, Comander Steve, Officer Kono , Lieutenant Chin Ho Kelly,Detective Danny 

 Oh bila part Si Steve ni dah pegang pistol, terserlah macho nya dia sebagai anak jantan.





Lagi best, kalau weekend, dia marathon berapa episode sekali, memang aku akan bertapa depan tv. Kalau perasan season 2 perempuan ada 2, tapi season 3 tinggal Kono sorang, Tolonglahhh, nak full series please,buat bekalan balik US nanti. hahah


So,till there, happy reading!
*btw kak syai, tahniah sebab blog anda sudah boleh dikesan ;)

No comments: