Friday, February 25, 2011

3 budak tutup kepale+1 budak botak

assalamualaikum,
3 budak berhijab + 1 budak botakk=math error
demmm,rinduuuuuu wuuuwuwuwu dekat due budak tutup kepale ni,,yg budak botak tu tak punnn,,hahaha
haha,,budak?eh no lah,,dah tak budak hingusan lagi,,buktinye masuk cinema tak yah tunjuk ic lagi,,,woo,,da boleh tgok phirana 3d lagi,,hahahahaha
4 budak pelik,,,ad sekor je boys,,,yg laen gegurl,,hahaha
kiteorg yg gegurl ni mmg very close each other because,1 group,1 school,,dormate,classmate,,,,
budak botak lain sekolah tp tetap close,,(mampos ak kalau die taw aku pggil die botak)
maaf faez,,gambar yg agak tak senonoh,,tu je yg aku dpt curi dekat fesbuk
diela,cepat la keluar dari hutan,,faez da ad p,,,ak dengan maya,insyaallah soon,,
balik lah cepat,,faez ckp,ko balik kite empat budak sakai terus kuar,,die dengan riak ckp mcm ni kat aku "ko ckp je ko nak pegy mane?"perghhh,riak kan?hahaha
cepat diela,balik cepatcepat,,,,kite merayap satu melaka,,sebab da ad driver

budak2 sakai





aku suke gambar ni
sebab aku mengganggu kebahagiaan korang berdua yg tgh bergonjeng



No comments: