Thursday, February 24, 2011

ade ape pade name

assalamualaikum,,,
ceh,,tajuk nak serioussssss,,,act tade ap pun,,,,
jap2,ak nak bgtaw bahawasanye mood ak tgh ok,,,,
semenjak due menjak ni,,ak gase cam nak tumbuk org je,,pastu asek nak nanges je wey,,,
pantang siket,,,ni bukan aku yg sbnarnye,,mmg payah sgt nak nanges,,, tapi,don't get me wrong la wey....emosi aku tak stabil,,biaselah pompuan,,dlm satu bulan tu mest ad masalah emosi,,phm2 la yek,,aku mmg mcm ni kalu da hujung bulan,,maklumlah nak kibarkan bendera,,,,sampai kawan2 ak ingat akulah manusia yg tak berperasaan ,,ceh kuang aja je bunyik,,
sakai betol,,sampai dorg ckp mcm ni kat aku
kawan:"ten,aku nak sangat tengok ko nanges,ta pena nampak ko nanges"
aku:heh?
tapi seyes,betul aku payah nak nanges pasal bende temeh ni,,,tapi gile la aku kalau kematian ke,ari raye ke tak nanges,,tu mmg sakai la tu,,,
buku aku hilang ak tak nages,kene marah cikgu punnn aku tak nages,,,hahaha

oke sambung,,ad ap pade name?
mase aku kecik2 cenonet kan,,ak tak suke name aku,,betul wey,,
siappp demand kenape name aku takde putri ke?hambik,,lorat bebenau nak name putri,,
kan aku dah kate,,tuh time kecik2 lagi,,,sekrg aku bersyukur dgn name aku wey,,,
so takyah lah nak demand name2 bagai,,,
tapi aku akn rase janggal,weird,pelik sumelah kalu family ak panggil name first,,pelik bebe,,
then lagi pelik kalau cikgu,,,apth lagi kwn2 pggil name second,,eurrrr,,saya tidak biasa
so saya bersyukur dgn nama saya,,i can't imagine name i ad puteri segala bagai,,sooo funny,,,,
hahaha,,so korang bersyukur dgn nama korang

pssttt:credit tu budak gedixx syuhada,,hambik ko,,dlm mase bape jam,banyak da entry aku tulis,,,bace puass2,,kalu tak madang je mekak dekat fesbuk suruh update blogs
so korang,aku bla dulu

4 comments:

fatinrehannayusoff said...

hahaha.
kite pon same.
klau org pggil name kedua selain fatin tu kan.
rase mcm pelik je. hahha

kadang2 xpandang ppon dorg pggilsbb xperasan .. hehe

fatynn said...

setuju,,,kdg2 panggil fatin,,nnt yg name fatin semua pandang,,,
name fatin ni glamor,,hahaha

shashaONLY said...

SHASHA suke je name shasha
hahaha gedix bai!!!!
sorry over acting la nyah


WEI KENE MARAH NGAN CIKGU KENE NANGIS KE??
X OTAI TIN!!!
JUMPE ZAID PASTU NANGIS2 BARU OTAI,,
HAHAHA

fatynn said...

hahaha,,
sya,yg pasal zaid tuh,,kalau tak nages tu sakai la tu,,hati kering,,,hampir2 kene buang,,takan nak gelak,,,

aku otai la ni,sebab tu tak nages,,bertembung ngan zaid pun aku bole senyumm je,,,hahaha