Monday, February 21, 2011

last time..

hi everyone,,,
teachers,,,do you want to mark my essay?haha
oke,,mlm tadi,,golek2 atas katil,,tetibe je teringat satu peristiwa tu,,
oke,,everyone mest ad secret admire right?haha,,saya pun ad,,,tapi saya punye pelik siket,,
saya start admire org mase darjah 5,,haha,,11 tahun,,gatal beb,,gua admire bukan calang2 org beb,,haha

darjah 5:
saya admire steward beb,,,mase tu firsttt tyme naik aeroplane,,,pergi sarawak kot klu tak silap,then yg incharge saya steward beb,,biasa la steward,,mest hensem,,full package,,,mase die layan passengers die,,aduh,,bukan main sopan lagiii,,die dtg dekat saya,then die ckp mcm ni"adik,nak pesan ap2"aduh gemalai je,,,,cair,,beb,,baru je nak bukak mulut,,,then makcik saye terus jawabkan,,"eh,,takpe2"aduh,,potong stimmm la,,
then turun je flight,,saje je turun lmbt2,,nak tengok steward tu la,,haish,,miang sungguh,,,
mase flight balik,,ad lah tercari2 steward yg satu tu,,tapi mlgnye org lain pulak.... :(

form fom 4(klu tak silap)
admire abg lower 6 beb,sungguh gatal,,betul wey,,,
fom 6 kan masuk tgh tahunn,,bosan la asik tengok,,muke student yg same kan,,so ni lah peluang,,cuci mate,,saye duduk barisan plg belakang sekali,,betul2 sebelah pintu,,mase tu kalau tak silap waktu addmath,,cikgu addmath tyme Form 4 sporting wey,,,siket tak heran,,,cikgu addmath fom 5 jgn nak buat main,,sebab tu add math fom 4 lingkup,,saya malas belajar,,
oke sambung,,then nampak abg2 lower 6ni lalu,,,kwn2 yg lain focus beb cikgu aja,,aku je,,bukan takat jeling2 kat luar,,sempat pandang lame2,,first tyme nmpak abg tu,,pakai beg hijau cair,,,
haha,,terus admire,,die hensem,,hahaha,,saya ada gambar abg tu sampai sekarang tau,,haha,,ambil gambar curi2
tapi port saya dekat class mmg best,,klu skolah ad function,,or budak sekolah lain dtg,,sure saya org yg pertame dapat lihat dulu :D

form 5
minat dekat ad sorg abg fom 6 ni,,tp die chinese,,hensem bebe,,tinggi,,muke die macam korean actor,,pakej,,,die pandai main pedang,,budak sport wey,,tiap2 ari suruh senior fom 6 yg satu class dgn die,,kirimkan salam,,hahaha,,tp tengok die mmg bole cair ah,,jalan nak cool je,,die tak bajet atau berlagak,,mmg style die cool,,
tapi betul la,,budak baru sure r femes kan,,nak2 klu ad rupe,,tp lower 6,,setiap tahun,akn menjadi tumpuan ramai,,


18 tahunnn
buat mase sekarang,,saye adore kedue2 mereka ni,,haha,,mcm fall in love ah,,,

25 tahun
saya tidak tahu siapa,,,,sebab saya baru 18 tahun,,hanya ALLAH yg maha mengetahui siapa jodoh saya,,,so korang,,ni admire saya,,korang pulak siape?
pstt:name tak bole diberitahu demi kepentingan sejagat


No comments: