Wednesday, February 16, 2011

ENTRY BASI"HAPPY BELATED BUFDAY"

hey pipels,teachers,and readers :D,
how your day?lamenye tak updatee ;(,,da berabuk,bersawang da karangan merapu ni,,nmpak tak ad air tumpah,,kuah sambal,,,
oke teachers,ni ntry basi,,,firsttt and foremost,,aku nak wish happy belated bufday dekat dua makhluk ni,,,lily & diela.. 2 org makhluk ni,,are jan babies

tahun ni sambut bufday da tak macam tahun2 lepas,,,sebabbbb

  • tahun ni tak bole wish deat korang time jam tepat 12.oo mlm
  • tak bole satu form 5 pergi serbu dorm korang
  • tak dpt kejut korang just untuk wish bufday,walaupun korang tgh tido(mcm esok tak bole wish la pulak,,hehe,,kami kwn yg dengki)
  • tak bole lagi sediakan air untuk korang bersiram(air nila+sabun+softlan)
  • pakat ramai2 nak mkn breakfast,lunch even dinner satu batch form 5,,pastu buli korang angkat pinggan cawan kiteorg,,hehe

rindu sangat that moments ;(

makhluk yg pertame ni bernama lily suryani rosli,

tiup lilin kek,pada 8 jan

comel je kan,,walaupun,,ak lagi tinggi dari ko,,hahah,ko kemetot,,tpi last year jgn main2,die dpt pengurus besar terbaik,usahawan muda peringkat negeri melaka taw,,mmg jwtn di syarikat sisco sdn,bhd smk iskandar shah,,hebat ko nyah,,, :p

see,kan aku da ckp,ak lagi tinggi

yg ni lagi sorang,,bufday die jatuh hari khamis,tp die dpt reply mesej ak hari sabtu,,punyelah berkurun,lamenye,,sebabb die terkurung dekat PLKN,,,haha

"i'm the barbie girl,,live in the barbie world"


ceh,muke wirawati ni,,bersemangat



same tak muke aku dgn die?haha,,gatal test nak pakai tudung labuh,ni main2 je,,diela bajet kate "nak test tengok muke die ad macam ustazah tak"





rindu koranggg sgt2,,,,lepas ni march babies pulak menanti zieha,nabila
so dila,lily terima la,surat cinta ak untuk korang:
blogger,ini karangan merapu,
.blogspot.com
16 februari 2011
ke hadapan sahabatku diela,dan lily,
apa khabar?(ceh,automatik jadi skema),,smoge sihat walafiat,,,
wahai korang dua org makhluk,,happy belated bufday ke 18,,,
(act ak baru je nak update pasal korang dekat blog aku ni)
semoge bahagie di samping keluarga yg terchenta,di samping buah hati,kalau ad,,
lily,dpt gaji blanje aku,,,takpun hadiah kan aku satu slice secret resepi dekat aku,,ak taw ko mest da muak2,sebab hari2 ko pandang secret resepi,,,apakata,ko tapau bg aku jela,,,haha
diela,,haha,,lepas ni muke ko akn bertukar kulit,,,hehe,,so tepek la bedak sejukkk mlm2 mcm kite slalu buat last year sebelum tidurrr,,,
lepas ko kuar plkn,,makin gagah perkase la ko aku rase,,haha
walaupun ko dalam hutan,ko tak pena lupekan aku,,,even ko dalam surau,,nak gi breakfast,nak pergi perarakan maulidur rasul pun ko msj ak,,so ak taw ko sentiase ingat ak,,,
so,korang dua org makhluk,,hepy belated bufday,,,,,




yang jauh,yang merindui,,,
fatynncorner.blogspot.com

1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus