Tuesday, October 4, 2011

#21



assalamualaikum gojes plus hensem,
haha,hari-hari nak update blog,nah rasakan,semua benda nak cerita ;D,

kenapa entry aku bernombor 21?mana yang ke 20?memandangkan before this entry aku bernombor 19?ok,kalau nak tau entry no 20 berada dibawah atau older post.sebab yang tu dah lama aku biarkan terperuk dalam draf.haha,sunggu kejam

ok,sambung,those yang kenal aku,sure tau aku ni suka kids,yeah,i really addicted to kids,kalau dia comel,gemok,peha dia banyak isi,lagi aku suka,geram weh(i mean kids tau).
memandangkan aku pun dah tak ada adik yang kecik2,baby so lepas gian dekat anak orang..

dan cuti ni aku menjadi baby sitter jarak jauh,kira oklah nampak gambar,nasib baik dayah nak layan,bila dia buka skype aku la yang layan anak buah dia,sumpah comel,tapi best la,ape yang aku suruh buat,anak buah dia pun buat,ahhaha,terhibur
here we go :D


abaikan muka annoying aku tu


geramnya,pandang dari jauh je



*
*
*
*





















































*

last sekali,hamik,aku buat dekstop background,,geram...grrr

No comments: