Tuesday, October 25, 2011

#25

assalamualaikum gojes plus hensem,


yaww,semester break baby,keji sungguh semester break yang hanya berbaki kan lebih kurang tiga minggu,barulah sibuk nak mehebahkan di blog,sebelum terlupa,aku nak wish gud luck dekat kawan-kawan matrik,gud luck for ur exam,buat kawan-kawan yang tengah final atau nak final,gud luck jugak,adik-adik spm pun gud luck jugak,kakak abang stpm pun gud luck jugak,hee,



cepatlah buka sem,tolonglah cepatkan,awak kita dah tak tahan kebosanan,kawan-kawan,aku dah deactivate fesbuk,so tak payah lah nak type nama fatynn syahirah lagi...sampai bila?entah,tunggu sampai seru kot,,ahaha,kalau rindu,click je dekat blog ni,(ayat mintak penampar)...


ok.apa yang aku lakukan sepanjang semester break ni?:
  • makan-hehhe,sungguh keji,tapi kenyataan,semester break ni lah masa yang digunakan untuk menikmati sepuas-puasnya masakan air tangan emak,ingat dekat u nanti dapat?mintak maaf lah,mungkin lauknya sama,tetapi rasanya tak same,then aku order je dekat mak nak makan apa,,memandangkan,aku dan abang cuti serentak,lagilah menjadi-jadi manja dekat emak
  • menonton movie/movie marathon-yeah,semester break ni lah masa yang sesuai untuk mengqada' balik masa yang ada untuk menonton segala jenis movie dan drama yang tersimpan kemas dalam lappy,(okeh aku tipu)-orang lain mungkin sedang movie marathon,tapi aku sungguh keji,ambil segala cerita aku lah orangnya,bukan main lagi pinjam hardisk kak yong,copy segala drama korea dengan tamaknya,tapii.............aku tak sampai hati nak menonton segala drama-drama seorang diri
  • currently addicted with television's program-ok yang ni sumpah tak tipu,semester break ni lah masanya untuk aku menonton segala variety show di kbs,serious,now,i'm addicted with 2 days 1 nights,(kbs),happy together (kbs),marathon drama korea jewel in the palace(alhijrah),cerita ni aku pernah tengok time aku form one or two,now syukur telah diulang tayang kembali,pasta (tv2),kitchen the musical (ntv7,axn) dan yang paling latest masterchef malaysiaa
  • menambah pengetahuan tentang masakan-sekarang koleksi resepi masakan aku semakin bertambah,
  • layan korea bagai nak rak-tengok segala konsert2 kpop di utube mahupun di hitz channel,padahal tengok pakwe pujaan tanpa jemu
  • plays the sims-hari-hari main sims,kalau bosan dan menyampah,aku stop dulu,kalau nak dah bosan sangat main balik sampai battery low
  • stalker
  • blogwalking
  • qada' tidur-haha buruk perangai



tu je lah kot buat masa ni,see bosan kan semester break aku?tapi tak pe,this week gonna have a short vacation with my big family..

xoxo



No comments: