Monday, October 31, 2011

#26

assalamualaikum gojes plus hensem,
bismillah,

lamanya tak hupdate entry baru,tak blogwalking dan berbagai-bagai lagi,act aku just nak meluahkan ketidakpuasan hati aku terhadap fesbuk,

korang perasan tak bahawasanya fesbuk sudah tidak lagi seperti dulu,yang aku sebut disini bukannya perubahan fesbuk,tetapi orang-orang yang menggunakan fesbuk,fesbuk kini sudah lebih kurang seperi melodi. hari-hari ada je insan-insan yang bermurah hati berkongsikan isu-isu panas di dalam ,mahupun di luar negara,amboi awak,kotnye pun prihatin,tetapi tak perlu lah nak share segala gambar yang tragis di fesbuk,tak semua orang setabah,sekuat awak untuk melihat gambar-gambr ngeri tuu...

yes,aku admit,aku salah satu manusia yang tak sekuat,seberani,setabah awak,sedangkan melihat darah sudah terasa macam pregnant 3 bulan(i meant,loya),inikan pulak terpaksa menyediakan mental fizikal untuk melihat gambar bayi dikerat,dibakar yang awak kongsikan di wall aku,

tidak kurang juga berita-berita panas dengan gosip serta gambar-gambar tidak sepatutnya,harap awak-awak pengguna fesbuk mengerti,hormati lah orang lain,


No comments: