Wednesday, November 2, 2011

#28

assalamualaikum gojes plus hensem,
bismillah,hari ini aku nak buat tag,,whoaa lama gila tak jawab tag,kali ni aku ditag oleh skeen.tengs skeen.



Rules of this game :
1. you must post these rules.
2. each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the question that tagger set for you in their post. And create eleven new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tagged and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in tagging section "YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS" "YOU ARE LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WITH ALL HONEST) have tagged 11 people.

11 perkara tentang aku
  1. nama diberi Fatin Syahirah binti Pawzi
  2. people used to call me fatin,tynn,atin,ten,as long as the nick name related to my name,it's okay
  3. gonna turn 18 on 10.12
  4. aku seorang yang sempoi,tak kisah berkawan,
  5. kawan-kawan cakap aku jiwang?haha yeke?ntah biasa-biasa je
  6. sangat tidak tahu makan sambal belacan dan seangkatannya
  7. i really love green colour
  8. kpop is my fav,my soul
  9. aku pembaca novel yang sangat fanatik
  10. i really love kids very much
  11. aku teringin nak honeymoon dekat korea,whoaa :D
soalan dari skeen
  1. pagi tadi breakfast ape?
  2. minum air cukup tak atleast 3 litre sehari?
  3. agak2 bila nak kawin?*haha soalan ape ni
  4. apa aim korang lepas habis study
  5. korang ada rasa tak yang pekerjaan korang nanti akan terpesong dengan kos yang korang ambil?
  6. ade tak sape2 kenalan korang yg nk improve health ,gain or lose weight.bagi contact number,haha hamek kau
  7. apa pendapat korang tentang aku pd permualaannya,and pada masa sekarang
jawapan aku
  1. air teh o cicah biskut hupseng
  2. haha,tak kot rasenya
  3. kawin?tunggu sampai nampak wajah bakal suami bila buat solat istikharah
  4. kerja,bahagiakan keluarga
  5. entah,tak tau lagi,terpulang pada rezeki
  6. haha,tak sure,,korang ,skeeen ni orang herbalife,kalau korang nak tau pasal herbalife boleh lah click blog dia,sure korang akan tau
  7. sebab baru kenal,rasanya seorang yang baik
erm nak tag kat sape eh?ok aku nak tag dekat

soalan dari aku
  1. sebutkan 5 benda yang perlu anda ada di dalam beg tangan
  2. kalau tersesat di kawasan gunung berapi apakah yang anda lakukan?
  3. andai suatu hari anda memenangi pakej percutian 10 hari 9 malam ke korea,untuk 5 orang,siapakah yang anda akan bawa?
  4. antara merah jambu dan putih,yang manakah anda akan pilih?
  5. ceritakan perkara yang paling lucu yang pernah terjadi kepada anda?
  6. sekolah itu seronok kerana.............?
  7. antara twitter,fesbuuk,myspace,blogger,tumblr.list 2 kind of social network that u more prefer to?
  8. kalau sebut nama korang,apa benda pertama yang orang akan ingat pasal korang?
  9. lagu terakhir yang korang dengar?
  10. ceritakan pengalaman paling manis semasa bergelar pelajar?
  11. ucapan korang untuk saya?haha

selamat mencuba dan have fun ;D
xoxo


No comments: