Monday, November 21, 2011

#32

assalamualaikum gojes plus hensem,
bismillah..
hye peeps ;D,entry kali ni aku nak story tentang life aku as student DIIM part 2.
this sem,aku dapat level 3.phewww semput mak naik tangga,hari-hari mcam ni insyaallah kurus,hehe
sedih memang sedih tau,menyesal tak belajar betul-betul masa sem lepas,nak bilik lama,,haihhh,tapi nasi dah menjadi bubur gitu,,hehe,,nevermind,this sem,i'll try my best ability to get dean list,insyaallah,and amin.

memandangkan aku dah di level 3,jangan harap lah aku nak turun bawah,yang best nya bilik still 2 orang,toilet memang sekangkang kera,ampaian,depan mata je,,so lepas ni,rajin lah aku nak membasuh baju hari-hari,,hehe
anis berpindah di bilik belakang,but luckily qila still ada lagi di floor bawah aku dan wing bawah aku,bilik qila lah yang akan menjadi motel aku,,ahaha
sem ni aku jadi pencinta alam,hijau gitu

stok makanan untuk banjir

new study table

yang tak bestnya sem ni,sebab jadual super pack sangat,,from monday until friday kena bangun pagi,sebab everyday kelas jam 8.00 pagi,menangis ah camni,then ada kelas malam,,dah tak boleh nak bersenang lenang macam sem lepas,but yang bestt ko depan kolej je,for me table tennis,ahaha depan mata je dewan dia ;D

then untuk hari pertama sem ni,satu je subjek yg ad lect,,2 lagi lect tak masuk,and all of us go for lunch and going back to room,,yuhuu ;D

ni je kot,,lepas ni dah busy plus wifi uitm macam siput
#and tomorrow publick holiday for johorian because Sultan's birthday..."daulat tuanku "