Thursday, June 9, 2011

aku tak tau nak bagi tajuk apa

assalamualaikum gojes plus hensem,,
finally dapat gak aku online malam-malam buta ni,,well,wifi uitm johor ni jangan harap ah,,
now,almost 2 weeks sudah,aku dekat sini,,so far ok laa,,

today was a tiring day,,psttt,kalau isnin memang boleh terima coz kelas dari seawal 8 pagi hingga 6 petang,tapi hari ni,kelas habis pukul 1,tapi lecturer baik hati,keluarkan aku pukul 12.30 sebab aku dapat jawab kuiz dia,rush balik bilik,,nasib baik dah pesan awal-awal dekat qila ngan anis tapaukan makanan untuk aku,kalau tak,kebulur la kawan kau sorang ni,,,

makan laju-laju,terus angkat wuduk,masuk waktu terus solat,then rush pergi teman hanis jumpa abang dia,pukul 2 masuk lt 1 sebab ada program wajib untuk budak-budak( diim part 1)just a brief introduction about the ims group,their president,lecturer,their event,,pukul 4 rush balik bilik,solat asar,and get ready for KO,,kene pakai scarf putih segala bagai,,aku nampak macam alien sebab pakai scarf putih,,oh apakah!!


kesatria pula jangan cerita laa,kawad jela memanjang,,pukul 7 habis kesatria,naik bilik,,nasib baik kirim kak yong belikan benjo segamat for our dinner,kalau tak memang aku kebulur tahap cipan,lepas mandi ,solat turun dekat blok apa tah nama,sebab ada unifest,kena dapatkan cop mpp,,tengok persembahan bagai,singgah unimart beli aiskrim,terus naik bilik lepak dengan qila,hanis,lepastu memasing balik bilik tidur


entry aku ni bosan ,sebab aku mengantuk sangat,,bye

No comments: