Friday, June 17, 2011

burp,....alhamdulillah

assalamualaikum,gojes plus hensem...

burp,kenyangnya semalam,khamis 17/6/2011 memang murah rezeki
baru je petang tu call mak,mengadu duduk uitm ni cepat lapar,,konon-konon buat cerita sedih laa,,padahal nak pancing mak suruh datang melawat aku dekat uitm segamat next week(muka jahat)


petangnya,pergi ptdi,,konon-konon la nak study mgt 162,,padahnya qila hasut aku tengok secret garden..dan aku mengguna kuasa veto aku,paksa qila tengok yang ending,,masak tengok korea dalam libry,,brother blkang meja aku pandang2 paiseh je,,

keluar je ptdi terus pergi pasar malam,,fening jugak,tak tau nak beli apa untuk berbuka nanti,,ikut aku,aku nak je beli kueh teow goreng,,tapi qila melarang sekeras2nya,,sebab hari2 aku akan order kueh teow goreng dekat pak cik uptown,,memang weyh,,aku dah macam ketagih dekat kuew teow goreng..


last2 ambil nasi lemak berlauk,,qila buka dekat bilik aku,,well,bilik aku memang bilik santapan qila dan hanis,,sibuk nau bercakap je,sampai tak dengar bila azan berkumandang,,hambik,7.30 baru buka,,malamnya pula ada yassin wings,tapi aku tak pergi pun,,aku pergi ajm rekreasi

lepas habis je agm.terus amik cop,apa lagi,cha alif ba wau ta,qila ajak pergi uptown,dia nak belanja air,,sambil tunggu pak cik tu bungkus,qila cakap lah bisnes pak cik tu maju,terus pak cik tu amik nasi minyak 3,terus bungkus masuk plastik..boleh pulak pak cik tu kata"sebab korang puji gerai pakcik,amik ni pak cik bagi"waa,rezeki,,,sebenarnya,mungkin nasi lebih tu,,sebab malam ni uptown orang tak ramai,,


terus lepak bilik hanis,makan sambil tengok cd plkn,,balik je bilik,kak yong kata ada burger untuk aku,dia ambilkan untuk aku ,,makan lagi,,uhh perut dah kembung gila,,,ikut hati kalau hari ni khamis,aku puasa terus,sebab makan banyak kan,,,hhaha,,then kak yong masuk,,kak yong bawak lagi setapau nasi tomato,,ya allah,mkanan lagi,,jam dah pukul 12.30 malam ni,,kak yong kata sambil2 online,kalau lapar boleh makan,,haha,sudahnya nasi tu terbiar basi tak terusik sebab terlampau kenyang,,


No comments: