Tuesday, June 28, 2011

hey pepps

assalamualaikum gojes plus hensem,
how ur day?sorry guys lama sangat tak berusik blog ni,minggu ni memanglah tersngat super busynya.even,i can't manage myself,,teruk kan?

serius,aku rasa nak baling pinggan dekat dinding,,heaven kan kalau dapat buat macam tu..
assignment yang melambak-melambak gila,yang nak kena submit lain,yang nak baru dapat lain,
ok,yang tu fine lagi,,jumaat malam,aku ada test paper mgt162,,,ok fine malam tadi ada latihan untuk perkad,,yeah memang la sangat fine,,penat yang amat,dari pukul 9 sampai 11.30 malam,,memang aku banyak gila buat mistake time kawad


selasa pagi pula kelas mgt ada kuiz,aku yang memang tak sempat study pape langsung,,ptfff,,
cuak kot,madam tu macam serius je,,setelah pikir panjang sebelum tidur semalam,aku telah pikir semasak-masaknya,yess dengan jayanya aku quit dari perkat,,oh yeah,,but,,,.qila,,,really sorry tau,sebab lepasni aku dah tak pergi latihan perkat,,sian kau pergi sorang2,,takpe,nanti aku carikan kawan untuk kau,,

dan quiz mgt pun selesai lah sudah,,aku dapat 8.7,,yeah,gila jeles dekat budak yang dapat 9 and above,,mukhsin teror gila,,,takpe,sempat study before test jumaat ni,,,dan aku dengan gembiranya,sempat mengonline,tanpa risau nak study petang ni,,apakah?

yang aku lagi pelik,this week aku jadi rain,,tiap-tiap hari aku basuh baju,,,mungkin taubat dah tak nak derma duit dekat mesih basuh kot:D
k,bai



No comments: