Saturday, June 4, 2011

uitm segamat

assalamualaikum gojes plus hensem,

ni sambungan entry yang lepas,mule2 cerita pasal bilik dulu,,aku ditempatkan di kolej intan,bilik i 226 a,so far best,sebab satu bilik ada 2 katil,,best gila kot,wahaha
roomate aku,senior part 3,accounting,,kak yong,,sumpah roomate aku ni best,sempoi,sporting,kawan dia kak as pun 2 kali lima je


hanis,qila pun memang dah anggap bilik aku ni bilik kedua dorang..sebab dalam bilik ni memang bising,kalau kak as,&kak yong ada sumpah lagi best


meja study aku,,kosong kan?


katil kesayangan ni





dak hanis,,kan aku dah kata dia tinggi,,hahaha



qila

aku,qila hanis,sama kos,sama blok,tapi aqila dengan hanis satu class,,ciss,,aku je yang merempat jauh




ni classmate aku yang agak sengal









bangga tu tayang metrik kad uitm,,tali uitm lagi










so far,life dekat u memang best,,dapat kawan baru,xplore bende baru,,banyak lagi la,,sampai sini dulu,,k.bye











No comments: