Saturday, June 4, 2011

minggu destini siswa

assalamualaikum,gojes plus hensem.
pheuwww,lama gila kot tak update,,,jeles tengok blog orang cerita pasal mds,aku pun nak,,,jap2,,aku baru je jejak kan kaki dekat bumi tercinta melaka,,


so far,life dekat u memang beza gila,,,semua kene buat sendiri,,tapi syok,,kelas tak macam sekolah,,,minggu destini siswa,pada aku tak ubah macam pergi kem kepimpinan .tido tak cukup,makan jangan cakaplah,,tak menyempat,,pastu kene lari-lari,,rush sangat-sangat,,tak ubah macam masuk the biggest loserr wey,,melecet sana-sini(anis part melecet ni memang die paling tak boleh bla,,bantai gelak je)


dalam solat pun aku tak khusyuk,,orang dah lah mengantuk,boleh pulak abang pm ni nak buat solat tahajud,,perghhh aku dah begini-begini dah,,masa sujud,jangan cakap lah,,aku mimpi wey,,bukan nya khusyuk semayang,,orang bagi salam,aku bagi salam,tapi mata still terpejam ,
tu pun nasib baik aku sedar orang dah bagi salam,,buat nye orang bagi salam,aku stay je tido cemane?tak ke aku jadi pemes dalam pusat islam tu?wahaha


tapi sumpah wey seminggu ni memang solat tak khusyuk,,banyaknye dosa aku dekat Allah



ni dak hanis,aku tak tau le die tido ke beerzikr?atau die tertido sambil main mesej

ni lah kawan aku sepanjang dekat u ni(kami tiga sekawan,berkaca mata.tapi dak anis paling tinggi la)hahaha






ni pula time sukanneka,aku rasa sepanjang mds,sukaneka kot yang paling sempoi



kau bayangkan lah,nama group ikut nama maharaja lawak,,nak lagi hot,aku dapat group jambu,,dengan abang ,akak pm yang super havoc,,tagline kami "apa pun tak boleh"menjerit bagai nak mati,,boo kan group orang memang keje jambu,hahaha,,paling kesian group amir,,memang kene boo betul lah,,i'm sorry gituuuu











hari last,perasmian yang sangat bosan,,semua bantai tido,,datang lah pulak abang pm yang macam paparazi,pantang nampak orang tido,dia memang suka amik gambar,,nasib lah kalau kau tido mulut ternganga,lagi lah dia memang suka,,so far aku tido masih dalam keadaan terkawal,,,belum lagi mulut ternganga





tu je kot buat masa ni,,nanti aku sambung lagi,dengan life aku dekat u,roomate aku,classsmate aku,video mds






to be continued........









No comments: