Friday, May 20, 2011

i hate to say gudbye

assalamualaikum gojes plus hensem,,
entry ini mungkin agak beremosi,fyi mungkin ini entry aku yang terakhir buat masa ini,,sebelum tu,aku nak mintak maaf kepada semua,andai sebelum ni ada buat silap,,,maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki

bagi sesiapa yang mengenali aku atau mengikuti entry aku yang lepas2 sure tau how close aku dengan maya,dila,,,yup,,kiteorang memang close gila,dari sekolah rendah sampai sekolah menengah,memang kalau gambar dekat blog ni,muka dorang je la yang paling banyak compare dengan girlfrend aku yang lain


so petang tadi,pergi lepak rumah maya,buat terakhir kali bersama dila & lily,,maya layan kami betul-betul macam jamuan perpisahan,,yes antara kami bertiga,aku yang akan pergi dulu,diikuti dila,dan maya


see,,betul2 layan tetamu

satu jam kemudian

maya

buat muka tak malu menghabiskan hidangan

fatynn,dila,maya



jakun dah sampai,,,





maya,dila,lily thank ceriakan petang aku tadi,,best sangat2,,,jangan sedih2 nanti aku lagi sedih,,walaupun muka aku brutal,,tapi bab2 kawan ni aku lah yang paling cengeng,
korang dan gilrfren gigs yang lain take care dan belajar betul

shasha,jangan sedih2,,kau still boleh luah perasaan kau dekat aku,,hp kan ada,,mesej kan ada,,
teha-tengs cerikan pagi aku tadi
mak ayah-akak gonna miss u


2 comments:

shashaONLY said...

ko ni!!! tengok aku nangis lagi!!

finiey fazrina said...

tyn sedeh nyee entry ko!