Wednesday, May 4, 2011

hard to express in terms of word



[background music-seasons in the sun-westlife]


eventho we quarrel,we fight,but we still like a sisters

8 comments:

shashaONLY said...

KITA RINDU TAU SEMUA ORANG DAN SEMUA BENDE KITA WAT SAMA-SMA DULU!!! SOB.SOB.SOB :'(

fatynn said...

kan,,bende ni takkan boleh dapat kat mane2,,gigs je yg tau ape yg kite rase

pikah W said...

yess.. aku jumpe aku!!

fatynn said...

pikah posing tak tahan,,manje,,aku nak kenal kau senang je,tengok tudung ,haha

ft finiey said...

mane pika??and sape bediri kat blakang tu?beah ekk?jaja senyum kene mara ke?haha

ft finiey said...

mane pika??and sape bediri kat blakang tu?beah ekk?jaja senyum kene mara ke?haha

pikah W said...

hehe.. aku ni kan kuat mencapap!!

fatynn said...

well memang tau