Monday, May 2, 2011

STRESS

assalamualaikum gojes plus hensem,,nampak ke tidak yang tajuk tu aku capslock kan,,yeah memang aku sangat stress










  • aku stress-sebab tekak aku sudah mula rasa tidak enak,perit,itu tandanya simptom-simptom demam atau selsema kan berlaku dalam masa terdekat ni,bermakna kalau jatuh sakit,mak akan paksa makan ubat,,[euwww ubat!! ;( ]



  • aku stess-sebab hari-hari tida cerita yang manarik langsung dekat tb,,bila aku bosan aku akan masuk bilik,bila masuk bilik,duduk atas katil,lagi banyak aku akan berangan,bila uduk berangan setan akan bergayut-gayut dan aku pun akan terkroh-kroh zzzzzzzzzzzzzz la,penat la asik tido je,btw bilik aku tu memang aku rasa port yang paling best,bagilah hotel 5 bintang,10 bintang,aku akan seronok sekejap je,tapi kalau lepak dalam bilik tak keluar pun boleh noks,mak cakap kau




  • aku stress-sebab novel yang aku beli semalm tu jalan cerita dia tak berapa nak menarik and eding dia buat aku nak cakap macam ni"what the fish"




  • aku stress-sebab rabu sinetron indon kejora dan bintang tu tamat,tapi makin nak tamat makin merepek-repek nak mampus,,dan jalan terbaik,baik la aku tengok hari rabu je,tengok ending lagi bagus




  • aku stress-sebab bulan 4 aku belum ........ye mungkin sebab terlampau stress sangat kot,




  • aku stress-menunggu bila keputusan upu nak keluar




  • aku stress-aku tak tau kat mane aku nak belajar




  • aku stress-sebab nama aku dapat masuk fom 6,(yang ni tak stress pun.saje je gatal nak letak stess)yang lagi nak best dapat dekat sekolah tercinta,iskandar shah di hatiku.umm pakai baju kaler kuning la nampak nya kalau aku masuk fom 6,yang lagi tak boleh bla,major classmates aku dapat "kemanusiaan"agaknya memang satu kelas tu gamma je conquer,tak payah nak sebuk-sebuk nak buat reunion,,yeah mari ramai-rami budak gamma kita berparti puas-puas di assembly hari isnin.masa:ketika pengetua berucap

















pendek kata memang bulan 4 dan awal bulan 5.aku memang stress tahap tenuk,,k bai





No comments: