Thursday, July 21, 2011

#4

assalamualaikum gojes plus hensem,
maaf menghupdate cerita yang dah basi :D

memandangkan pelajar uitm sedang bercuti,inilah masa yang tepat untuk aku berjejak kasih kembali setelah berbulan-bulan terpisah*okey,ayat syahdu tak ingat

sabtu yang lepas,kami bercadang untuk berhangin hout melepaskan kerinduan yang menebal,,maaf budak-budak matrik,sebab korang tak balik :(,,,manusia yang terlibat,maya mmu melaka,,lily uitm lendu,ziha uitm puncak alam,mas cotek bakal lawyer insyaallah uitm syah alam,,,,kalau mahukan suasana yang tidak sesak dengan lautan manusia,sudah pastilah mbo menjadi pilihan hati.

perangai sebenar sorang-sorang sudah mula keluar


cotek ni dah kenape?aku pun kurang pasti kenapakah die ;D

cotek,lily sayang

rindunyaa,maya,&ziha

memborong shawl,oh lamanya tak beli shawl

dan kami memonton file flat 3a,,secara jujurnya,aku memang tak tahu langsung mengenai filem ini,,malam sebelumnya,maya mencadangkan menonton filem ini,memandangkan,aku tak nak tengok harry potter,,dan mas,menyokong untuk menonton filem ini,...

dalam mind set aku,flat 3a ini mungkin cerita hantu thailand,,nak dijadikan cerita,kami terlewat masuk panggung selama 10 minit,,dan aku yang tidak tahu langsung tentang cerita ini,,berasa sangat pelik,kerana cerita yang ditayangkan adalah cerita melayu,walhal,aku menyangka ianya cerita thailand,,dengan rasa tak bersalah dan super noob,aku siap tanya ziha"weh,kita salah masuk panggung ke?"ziha"asal lak?ni lah cite flat 3a?"aku"laa,yeke,aku ingat cerita melayu"
sadis bukan,...

dan overall cerita ini,hampeh,jalan cerita yang agak lambat dan sedikit terpesong :(


keluar dari panggung haruslah menjaga air muka dan berpura-pura gembira dan bahagia,walhal....






yeah muka mereka yang sangat tidak berpuas hati selepas menonton flat 3a =='


setelah filem tamat,kami beramai-ramai bershopping memandangkan jj sedang melancarkan sale,,,kemeja,blouse semua diborong dengan tamaknya untuk keperluan universiti :D,,,tepat 7.30 kami tiba di rumah,,


pada keesokan harinya,kami pergi melawat girlfren kami yang terkurung di kolej matrikulasi melaka,,terima kasih akasyah kerana sudi jadi driver kiteorang,,rasa gembira kerana dapat melepaskan kerinduaan terhadap girlfren terutamanya dielaaa,,,,hanya Allah je yang tahubetapa rindunya aku dekat diaaa,,,
another girlfren geng kesayangan miza,nabila dan tidak lupa juga kepada girlfren gigs,kudut,dan pikah..
*sorry gambar geng tak lengkap,kerana ketiadaan lily dan ziha,,sayang semuaa :D

kerana guard yang sangat berhati kejam,kami tidak dibenarkan masuk,maka kami terpaksa berkampung di hadapan pintu pagar,,super sadis kan,,,,

around 11 pagi,kami meninggalkan girlfren kesayangan dengan linangan air mata,,,mungkin raya baru kita berjumpa lagi,,so u guys at kmm,gud luck and all the best,,sayang semua 8-D

No comments: