Wednesday, July 6, 2011

JIM11O1A



assalamualaikum gojes plus hensem,,
today,i would like to share with u about my classmate ,,since i had been here,my class was JIM1101A,,,
first-first weyh,sumpah masa tengok nama kelas dekat board,sorang pun aku tak kenal,,,,jap2,aku kenal wawan je,,anis dengan qila boleh pula sekelas..tu yang memang tak puas hati gila, sebab aku tak sekelas dengan dorang,,=='...tapi mayb ada hikmahnya,,

yes,memang ada hikmahnya,,dalam kelas a ni memang super duper best,,masa pagi pertama pergi kuliah,aku tegur hazirah dekat luar pintu kelas,,,tanya punya tanya,hazirah kolej intan,sama dengan aku,,pastu,masuk kelas,aku duduk sebelah fatin zahidah,,,,,

borak-borak dengan hanis,orang depan aku masa tu,husna dengan syira,mula-mula memang rasa awkward gila babeng,,tapi takkan aku nak nangis,call mak bagitau takde kawan?common,aku dah 18,,so aku pun start la berkawan,,,

hari makin hari,aku dah start ingat setiap nama classmate aku,,yes,satu peningkatan,,,11 siswa,24 siswi,...lecturer pun semua ok,,sempoi gila habis,,best gila ah,,mayb ni hikamah aku tak sekelas dgn anis ,n qila,,,siswi semua kepala masuk dengan aku,happening,gila-gila,,,siswa pun lebih kurang,,balun habis ah
qila siap ngadu"atin classmate kau best"...



pikah,budak sebelah aku yang pakai tudung coklat ni,nama die pun nur syafiqah wahid,,masa 1 time die introduce nama die,aku terus ingat kat kauu





ni group mgt aku,,yang hyper tu wawan,afnaz,stone,,anis aku,fatin,pikah,,,memang lah gambar suka semacam,sebab group aku menang kuiz,,,,tu yang wawan hyper gila tuuu ;p


group kena menari chicken dance sebab dapat lowest mark


JIM11O1A,terbaik,the best,,gud luck korang ;D

No comments: