Wednesday, July 27, 2011

#7

assalamualaikum gojes plus hensem,

what a pathetic week,,oh alangkah girangnya kalau diberi seplastik pinggan kaca untuk dilemparkan ke dinding,,,=='
assignment yang perlu disubmit,tapi dengan girangnya hati kerana belum menyentuh satu pun,presentation,quiz,test,dan satu lagi,perkad,,,ya Allah kau bantulah hambamu ini untuk menjawab paper imd 103 pada hari jumaat,,harap2 Allah makbulkan,amin,,,haha,,sebab aku telah cuba sedaya upaya untuk menjatuhkan hatiku kepada subjek ini,,

sila tepuk tangan kerana aku menyambut awal ramadhan di samping warga-warga uitm :)makguard jom,lepas ni saya belanja makn sahur sama-sama

hei perkad,wait for me,i can't wait for "merentas desa"*ceh bajet je lebih,padahal tunggulah nanti,sure aku berjalan je lebih*

ok bai,aku nak bersiap untuk menjadi pompom girl for ayu dan hajar petang ni,,yeah hidup charlie <3

No comments: