Tuesday, July 5, 2011

weekend yang penat

assalamualaikum gojes plus hensem,
what a tiring week,yes last weekend,memang weekend yang paling mencabar laaa kepenatan yang tahap superb beb,,

as i mentioned,on the older post,i had to sit for mgt's test rite?yeah,,,test on friday night,saturday morning we got a talk"bisik-bisik ilmu",kelas JIM1101A diwajibkan hadir kerana talk ni program sir ezan,,,gila kau tak nak pegy,coz kehadiran ke talk ni,turut dikira sebagai markah untuk final,,so far bolehlah tahan,,,ada dua session,,

first session pasal library,well,as sir ezan said"library is our field,u should pay attention and asked him question if u don't understand"quit teruja jugaklah lah,sebab penceramah ni,share xperience dia bekerja ,,so,atleast we got some info about our course,ann what we are going to do after we grade,


time break,sanggup mendaki NR sebab memang lapar tahap gila babeng,,,sanggup daki tangga bak kata hajar,macam batu caves,,tapi apadehal,perut lapar punya pasal,,,we ate nasi lemak,,,nyummmssss,,,,nak dengar talk,makan pulak nasi lemak,dewan kuliah yang beraircond plus kerusi yang empuk,memang tak ah,,,ramai gila tido,,,,


second session ni quit interesting,mengisahkan seorang lelaki yang belajar di oversea mengambil jurusan chemical enginering,yang tidak mempunyai minat langsung dalam bidang ni,,just follow the flow,hampir2 give up kerana tidak minat,tetapi berjaya menamatkan degree lantas pulang ke tanah air,,,lalu menjadi sukarelawan,,,,mencari arah hidup sendiri dan akhirnya,beliau membuat kerja amal dengan membina library di rumah anak yatim dan menjadi badut kepada kanak-kanak di hospital,,,dan gelar sebagai dr,bubble,,,

aku memang salute ah dekat dr bubble ni,,life dia yang banyak sangat kepahitan,banyak colour,,,benda tu lah yang mengajar banyak benda dekat dia,,,tapi session ni macam ngantuk siket sebab makan nasi lemak kan,,,classmate aku memang ramai ah tido nak lagi siswa,,,,yup,sebab kiteorang ni kan dengki,haha,,bila nampak dorang dah tertido atau tersengguk-sengguk,kitaorang pun ape lagi,keluarkan hp lantas memiskol nombor siswa2 ini,,haha,,menggelabah bangun sebab terkejut,,hahaha,,sumpah jahat,,kiteorg buat ni pun sebab membalas dendam kerana sessi pertama tadi,dorang melakukan beda yang sama kepada siswi,lol


tak ramai pun.berapa kelas je yang ada
s

sir ezan yang hensem berbaju pink,en,adnan,&dr bubble

ahad pagi:
bangun sepagi yang boleh,nyanyi lagu bangun pagi gosok gigi,cuci muka pergi mandi,,lalala
today is sunday,,yeah wing aku masih gelap,,mungkin dorang sambung tidur balik,,toilet pun,aku rasa yang tengah mandi,aku je kot,,huaaa,,today was ims's family day,,semua orang tidur we all budak diim je yang dah meringkuk kesejukan dek shower yang mengeluarkan air yang sejuk =="


pergi bilik qila,mintak simpati,bagitau perut lapar,so breakfast with sosej rebus plus roti,,terus turun gerak ke padang rugbi yang jauh tak hingat tuuu,,,perghhh,,tak pelah,,exercise kan,,,samapi je daftar,dapat tali warna kuning..part 1&2 join xplorace pagi ni,,pelik ah kalau nak start game takde aerobik kan,so here are the picts





gila semangat aku,amik port paling depan

duduk ikut group
satu kelas kena bagikan setiap org ke dalam 3 group,,so aku group 2,,ahli yang hadir,q,ijat,aku,alin,husna,aisya,pain,,,ramai yang takde sebab ada aktiviti luar,,takpe,lagi sikit,lagi bagus,,,nama group aku kapoi,,cheers kiteorang"kapoi,kapoi,kami sempoi"yeah,,memang best ah,,even ahli tak ramai,but we cooperate each other,,,b4 xplorace ni,mmg aku tak berape nak baik,senang cite tak pena tegur pun,but dalam group ni,we just like buddies yaw,,sumpah best

mengharungi setiap checkpoint sam-sama,,,dapat certain abang yang annoying yang jaga checkpoint,,memang tak ah,,,tapi apedehal,,,"kapoi,kapoi,kami sempoi"yeah,,,,
aku siap jatuh bukit semua,,tapi tulah xperience yang mahal,,,finally ,group aku dapat no 6,,yang lagi best,satu kelas menang xplorace,,,sebab semua dapat tempat,esok tuu bukak hemper dalam kelas:D

antara muka-muka siswi class JIM1101A ;P

petang pulak ade sukaneka,,aku tak join punnn..tapi siswi kelas aku masuk tarik tali perempuan untuk part one,,seperti yang diduga,kami kalah,,,takpe,pengalaman pun,,,kami kalah sebab kakak part 5 badan besar2 plus kuat-kuat(haha,adakah ini alasan)
balik kolej dah magrib,,,lepas makan malam,aku terus tumbang,,urat sengal-sengal memang tak larat,,pagi tu kelas imd 102 satu kelas lemau,,,ngadu dengan sir razak,cakap badan tak berape nak sedap,,hahaha,,btw ims family day memang terbaikkkkkk,kapoi the best

No comments: