Thursday, March 3, 2011

credit to nabilah

assalamualaikum..
this entry special tu my beloved beshfrend,,nabilah
yeah terpisah selame 5 tahun,,jumpe balik dekat fb,pastu bertambah erat bile satu kroni minat korea ah,,tp die lagi maju bertapak2 ah dari aku ni kalu pasal korea,,
pasal pelajaran pun die lagi maju,,sebab die pandai gile ..
bukan main lagi ckp dekat aku yg die da melagu-lagukn lagu ost bof i'll waiting for u la sebab nak tggu entry ni,,haha
so aku kabulkan janji aku dekat ko
die aja aku minat korea,,die bgtaw aku pasal lagu2 korea,die bagi aku info2 korea,,sume la,,die tutor aku,,,haha,,kalau aku more to beast& super junior,,die addicted dekat shinee,,lagi2 MINHO,,mmg gile ah
die berangan sgt nak letak poster shinee mcm gmbr bawah ni,tp lm mimpi bolehla :Dpernah ade satu mlm tu,aku share satu video dekat nabilah pasal minho shinee mcm confess dekat satu perempuan ni,nabilah ckp mlm tu die tengok terus menjerit,,esok tu da tukar profil picture,,dah takde gmbr minho lagi,,klaka gile,,pastu die ckp mase tu marah die pade minho belum hilang lagi,,




thank you very much sebab ajar aku byk bende dari sekolah rendah lagi sampai skrg...
so skrg ko da boleh nyanyi lagu super junior happy togther ..haha
hope jpj ko hari ni lulus,,amin

No comments: