Sunday, March 6, 2011

MAKAN FREE :D

Assalamualaikum,,
sebelum terlambat aku nak wish happy bufday to my beloved besh frend nabila huda,,
really miss u so much :D
nabila yg berbaju oren ygg menjadi mangsa buli ni,,takpe die baik,,haha,,aku je yg sakai suke buli die,,
oke sambung,,semalam 5 mac 2011 kami bertiga(aku,lily,maya)pergi ke rumah mira,,
jauh beb dekat merlimau,,kalau tengok berite,merlimau ade pilihan raya,,
yup,,mmg pilihanraya,,rimas aku tengok bergantung2 bendera sepnjang jalan,,maklumlah org berkempen,,,lebih hot lagi sebelah rumah mira tapak barisan nasional,,polis jgn ckplah mmg kat situ kot markas die,,
pakat pergi berlima include shasha & pikah,,tapi ape ntah silap pikah ngan shasha lambat,,so tak dapat jumpela :(


oke,,mase nak pergi rumah die,aku admit mmg banyak je halangan,,
1)masalah transport
parents aku tak boleh bawak we all,,mase tu mmg frust ah,,takot sgt tak dpt pegy

2)hal keluarga
yg ni aku lah,,,semalam genap 7 hari arwah makwe meninggal,,so ayah ckp nak buat kenduri semalam,,then bincang2 tak jadi,,buat hari ni (syukur,,boleh dapat pegi)

3)kelas memandu
driver dah ade,,transport dah dpt,,tp spoil pulak,,pukul 8 pagi,aku ade driving class,,haish,,,risau jugak tak dapat pergi,,lagi cuak tetibe je,cikgu tu suruh aku bawak atas jalan raye beb!!
serious aku mmg cuak,,mule2 kene marah la,,sebab nmpak tak yakin,,,he don't like people who don't have self esteem,,,then lame2 oke je,,
tengok jam dah pukul 10,,dlm hati cuak la takut tak sempat,,sudah la menumpang org ni,,,
ckp dgn cikgu,saya nak cepat,,nak pergi org kawen,,,cikgu ckp "ingatkan ape lah yg penting sangat,org kawen je"
aku cakap dgn lily kalau tak sempat tukar baju kurung,aku pakai je t-shirt pergi rumah org kawen tu

4)finally dapat jugak pergi :D
from left :lily,aku



aku,lily,mira








maya,lily,mira,aku




No comments: