Friday, March 25, 2011

selamat hari jumaat :)

assalamualaikum,
lamanya tak jenguk blog,,act tiada cerita,bukan malas(padahal lebih kurang laa tuu)
ok,amik berkat hari jumaat baru update,,
alhamdulillah,hari rabu berjaya jugak aku tempuh harinya untuk ke sekolah
gigil wey,semua laa perasaan ada,,
sempat salam mak,cium pipi mak,nagis2 siket sebab takut gile
(anak perempuan mak yang sorang ni mmg lemah semangatnye,even nak pergy amik test komputer je pon aku cuak macam hape ntah,,wahaha)
semua bejalan lancar,,
terima kasih buat mak ayah,keluarga,guru2,kawan2 kerana membantu,,
walaupun bukanlah staight a ke full a+ ke,aku tetap bersyukur
fine,aku mmg sedih gila bila makwe takde tahun ni...selalu makwe akan call tanye dapat berape,even nak spm pon makwe banyak support :(
thanx to shasha kerana sudi berkongsi kesedihan aku tentang makwe


oke tutup cerita pasal hari rabu
korang,hari isnin depan aku ada jpj test,,whaaooa
yg ni pon takut jugak,,
pagi tadi try bawak kereta,,tapi mak duduk sebelah
jalan2 pusing2 dekat highway tu semua,,haha
aku rasa dah macam test jpj daa,,mak bising2 ckp ni tak betul,tu tak betul,laju sangat,haha
petang ni pulak ayah yg jadi jpj,aku rase lagi teruk aku kena bebel kot,,sebab yg ni lagi pro,,salah sikit suree punye kena,,haha,,nak lulus kenalah tadah telingeee
belum bawak ayah lagi die dah ceramahkan aku,,sabar jelah


isnin depan
korang,doakan aku pass ya,,amin

No comments: