Thursday, March 3, 2011

kosong ah wey

assalamualaikum..(ikut style anwarhadi bg salam)
sejak tau hari tu dekat fesbuk dah tak ley gune perkataan salam tu,,aku terus la biase2kn guna assalamualaikum,,bukn susah punn,,bende baik kan :D
entry ni mmg kosong tade msj punn,,hambik!!aku tepek gambar aku banyak2 :D

saban malm shasha promote anwarhadi kat aku,sampai aku dah kenal sape tu anwar hadi,,bagus,tambah pengetahuan lagi pasal org2 femes ni

hari ni nabilah tanye mintak pendapat key 0 minho?aku pun ckp minho,,,sebab die suke minho,,
tahniah jugak dekat die akhirnye past jugak jpj,,
kelmarin faez buat aku bengang,sebab die share video super junior yg sgt kelakar,,panas doe,,mane bole main2 pasal super junior,,
tgh hari tadi die tebus dose die kat aku pasal video tu,,die mesej aku suruh tekan channel 391,,apakah?haha,,tengs yaw,,super junior bg ucapan,,marah pade die da surut


semalam lepak rumah maya blaja pasal parking,,kononlah sangat belajar,,tp sampai sane,,guess what?gossip ah,,tu yg mintak nabilah ajar balik,,pakse hantar dekat mesej,,siap buat nombor segale bagai semate untuk aku phm,,haha,,syg awak due,..
nabilah siap offer nak belikan majalah k-pop untuk aku,die dulukan duit die dulu bile aku ckp kat die aku tak de mase nk kuar,,,baiknye



malam tadi merapu meraban dgn azhar
syuhada pulak tag gmbar mase kecik cenonet :D
lagi ape ye?ha gelak2 sakan dekat fesbuk,,buat status nonsense,,tag pikah & shasha post yg merepek..
cukuplah setakat ini

2 comments:

Syue Husin said...

comel kan gmba mase cinonet? :D

fatynn said...

a'ah..aku lagi kot,,hahaha
sumelah comel,,saye bg 6 bintang