Monday, March 21, 2011

rabuu

assalamualaikum
Ya Allah,macam sekejap jee,,huaaa,,esok selasa,,pastu rabu
rabu?ada apa dgn rabuu?asal nak takut pulak?
kene hukuman gantung ke?atau sula sampai matiii?
eh,tak lah,,rabu result keluar,,sumpah takut,neves,




dulu cakap dekat mak"mak,berapa la nanti akak dapat"



semalam cakap dengan mak"mak,akak takut"

kelmarin cakap lagi "mak,akak takut gile"

hari ni ngadu lagi"mak,akak takut,macam mana kalau akak dapat teruk,mesti mak sedih kan"


mak macam biasa la jawab"dah buat yang terbaikkan,mak pun dah bagi apa yang patut,,kalau tu yang dapat terima je"



memang la dah buat yang terbaik,tapi macam mana kalau teruk,,mesti mak ayah sedih :(
nanti lagilah akak nangis,,



aku bukannye budak genius,,aku nak kate budak pintar pun tak,
aku biase2 je,dalam kelas kadang2 cikgu ajar,aku berangan,
kadang2 selalu rehat awal,kadang2 homwork tak siap,kadang2...........
YA ALLAH TUNJUKKAN LAH YANG TERBAIK UNTUK KU KERANA KAU LEBIH MENGETAHUI,,AMIN

2 comments:

nurlyssa said...

tenang....banyakkan solat hajat....doa utk kejayaan....insya'allah....

fatynn said...

cikguu takut dah ni,,ketaq lutut