Wednesday, March 16, 2011

life as we know it

assalamualaikum
hye korang ;D,haha tajuk tak boleh bla life as we know it gituh
padahal baru je nak masuk 18 tahun pada 10 desember nanti..life pun baru nak mula
wuwuwwuuuuu,,gile lambat,well,,parents aku bijak merancang,,haha,,no la,,
aku ada sorang abang yg hanya beza setahun dari aku,,ye,umur die 19 dan lahir bulan satu,,so aku lahirlah bulan 12,,takkan lah aku nak keluar bulan 1 jugak kot,,tak logik,,lagi satu kesian dekat mak,abang,,bagilah abang nak manja2 dulu,(padahal,abang mmg tak puas bermanja pun,sebab aku dah lahir)


by the way,,hari isnin yg lepas aku baru dapat sorang anak buah,,kelahiran NUR JANNAH WARDINA SOFIA mmg ditunggu oleh semua org kot,,well,anak buah pertama,,,tapi ni side mak lah,,side ayah pun baru sorang,,panjang kan name die,,well,nama ibu dia pun gila punya panjang
DAYANG FATIMAH NORSUHANA ,i guess dorang nak siksa suami sofia time nikah kot,,haha

lahir hujung tahun ni,ada bestnye & ade jugak tak bestnye
yang bestnye
*sebab hujung tahun,,well tidak akan kene reging
well,aku kan hostelian,so reging2 ni dah jadi macam adat la,,nanti kawan2 akan menguji kesabaran korang,,memang rasa macam korang didera,tapi itulah experienced yang korang tidak akan dapat di rumah,,kalau korang punye bufday jatuh hari sabu,atau ahad memang masak

*dapat celebrate dengan family


*boleh mintak apa2 je dari parents


*boleh guna free call
sebabkan dah hujung tahun,so boleh gune phone,,boleh gayut puas2 dengan kawan2






yang tak bestnye
*sebab hujung tahun kan,so sekolah pun dah cuty

*sometimes,kawan-kawan terlupa wish

*susah nak bagi present

*tak dapat merasa tepat pukul 12.oo malam,kawan2 serbu ramai-ramai dekat dorm nyanyi lagu "hapy bufday"
memang aku jeles gila yg part nyanyi tu,,sebab aku tak pernah dapat peluang kawan2 datang kejut even korang tengah tido pastu nyanyi lagu hapy bufday(kejam kan)
selalu aku yang nyanyikan orang,yang regging orang

tapi tak kisah la aku lahir bulan berapa pun,aku tetap bersyukur sebab dapat hidup di muka bumi ni


zaman eden kocik2
dikelilingi orang yang sayang dengan kita,makan bersuap,,buang air ada orang cibukkan,
rambut ada orang sikatkan,,dimanjai ;)





mula pergi sekolah

dikelilingi rakan2,belajar kenal huruf,mengeja,melukis,,jaawab exam
ckap dekat kawan2"eh,kite suke lah dekat budak laki yg pakai beg biru,yang rambut die pacak2 tu"(sumpah gatal ;D)







18 tahun

life baru nak mula
pemikiran semakin matang,,belajar berdikari,make a decision and banyak lagi laaa
dah reti kot nak feling2 ni,,dah boleh je cakap dekat mak"mak,akak nak kahwin"sumpah kene kejjar dengan penyapu
sooooo,






2 comments:

Anonymous said...

baru nak masuk 18 eh? welcome to the world! anddddd, hati hati tau.

dunia sebenaq tak sama dengan apa yang kita sangka.

fatynn said...

a'ah 18,,hehe
tu lah takut :( kalau salah langkah