Thursday, March 31, 2011

cemburu buta

assalamualaikum,, korang yg gojes lagi hensem,, memang aku jeles,,,aku jeles sangat dengan kawan-kawan aku yang hari-hari update blog,hari2 cantikkan blog,yang blog dorang sentiase nampak kemas jeles gile wey,,, blog aku ni tengoklah,,serabut je pastu berhabuk,,ikut mood kalau nak update baru update,,kadang2 tak jengah langsung (eh apsal aku luah perasaan pulak ni,hahah) pastu korang perasan tak yang korang sekarang boleh da bace blog aku ni dengan hati yang aman dan tenteram, ,aku baru je perasan yang music dumper tu boleh tahan bising jugak,,ok,i'm sorry i'ts my fault okay,,sebab aku mendera pendengaran korang march dah nak bla dah,,april tggu mase je bile orang jemput die masuk serius wey,maCam sekejap je dah nak april,,oh tak..asal aku macam excited gile nak tggu april,,jgn lah salah paham,,bukan disebabkan april fool ke,atau bufday aku bulan ni ke,atau bla,blabla,,,, act aku sayang gile nak tinggalkan bulan march kot,,sebab banyak gile kenangan wey,macam-macam rase ade,,harap bulan 4 dan seterusnye pun same semlam aku baru dapat lesen,,haha macam tak caye wa cakap same lu der,,, yes semua org ckp "lepasni aku dah boleh bawak dorang jalann-jalan"haha relax ah dulu,,tggu aku pro siket barulah boleh, oke korang,sampai sini dulu,,nanti cerita lagi,, have a nice day :D

2 comments:

Nurdalila Husna said...

cpat skit pro kn diri uh..
da xsabo nk gase ko pulak bwak kete..

fatynn said...

haha,,tadi aku bawak kete merah tu wey