Saturday, April 23, 2011

21 APRIL 2011

Assalamualaikum korang yang gojes plus hensem,



pergi berjalan lagi pada hari ini,,kali ni plan maya,,,sebab kakak sayang dia,kak ira nak bawa maya keluar berjalan,memandangkan semalamnye paper terakhir kak ira dekat matrix,,so



aku dengan dilah ni just follow je,,orang ajak jalan kan,,,on je,,






actually kak ira ni senior aku,so die nak dating dengan maya,,maya pun ajak la aku,dila agar turut serta,kata kawan baik,so nanti dorang date berdua-dua,aku pulak lepak dengan dila,,,












kak ira orang kuat plan ni,,tanpe die,tak berjalan la kiteorg sebab kak ira bawak kereta,,,weee



dis time plan nak masuk zoo,,haha,quite jakun sebab dah lame gilo kot masuk zoo,tuu pun mase sekolah rendah,,excited beb tengok binatang dalam tuu,,



orang kuat ni














time ni sumpah kelakar,memasing nak ambil gambar dengan burung ni,tapi semua takut nak dekat,sebab nampak tak muncung die panjang,kalau die patuk cemane?




jangan salahkan aku kenape gambar aku banyak,,hehe,sebab maya asik dating je,so aku ngan dila je la yg interprame
















adik akak ni kemain lagi



































suke dapat masuk zoo





around 2.oo pm rush pergi mydin,,,pergi surau terus turun food court,lapar gilaaa,,,



kaki aku melecet sebab aku pakai kasut tak pakai stokin,,,lepas makan terus cari sliper,,dila ajak beli sunglasses,sebab after dis,nak pergi pantai,,wee






4.3o baru sampai pantai penkalan balak,,yess gilo lame nak sampai,,almost 45 minit sebab pantai ni jauh,dekat masjid tanah kot,,jauh giloo,,



bilee jumpe pantai,automatiknye jadi jakun,,bile dah jakun,mesti nak snap pictures kan,,



*



*



*



*



*



so,here are the pictures












glamor mak noks,dengan sunglasses baruu tuu






yang ni lagi glamor













yang ni part jakun dah datang









































yess,aku paling suke gambar shadow ni




















terpaksa beli selipar bcoz kaki melecet sangat teruk





haus gilo,,pekena kelapa ais,fuhhh tak hingat






*gambar maya tak banyak sebab die pergi dating,kikiki



*7.00 pm baru sampai rumah sebab jauh kan,,,






*kak ira tengs bebanyak,kiteorang enjoy habis tak ingat




3 comments:

Nurdalila Husna said...

selekeh dot pic ak yg kt pantai uh..ngn handbag kat leher..hahaha

fatynn said...

galmor tu,,gambar mahal kot,susah nak dapat,wakaka

Anonymous said...

how to unlock iphone 4
unlock iphone 4

how to unlock iphone 4 how to unlock iphone 4 how to unlock iphone 4 unlock iphone 4
_________________
how to unlock iphone 4 [url=http://unlockiphone421.com]unlock iphone 4[/url] unlock iphone 4 how to unlock iphone 4