Saturday, April 30, 2011

alahai

assalamualaikum gojes plus hensem





[background music marry u-bruno mars ]








alahai,lamanya tak jengah blog,sorry guys,aku busy sangat,,




lately ni aku cam dah kemaruk lagu marry u ni tau,,bukan sebab prince william nak kahwin,bukan,,maybe suara bruno mars awesome gila





pagi tadi bil api mak aku sampai tau,,lepas tu aku tengok makin banyak weyh,,,mak aku pun apa lagi,,da start enjin nak membebel,,act mak aku bebel dekat semua orang,,,tapi yang kurengnya,adik-adik aku semua pandang aku,,ceh,,"taulah akak mu ini pengguna tegar",,,biasalah aku kan tanam anggur,,internet ni memang pakwe aku,,,mungkin akulah penyebabnya kot.."mak,time ni je,lepas akak sambung belajar nanti sure bil mak terus turun"




ceh slamber je aku cakap dekat mak aku camtu,,



esok sabtu,,esok abang aku balik,esok aku nak pergi shopping,esok aku nak tengok penunggu istana .kalau esok aku tak dapat buat semua ni,aku akan pijak kaki abang aku,,








entry yang bosan,k bai











No comments: