Wednesday, April 13, 2011

tangan aku gatal

assalamualaikum gojes plus hensem, haa,tangan aku gatal nak menaip blog,,,
diela sayang kalau kau bace blog aku ni,aku nak bgtau bahawasenye aku telah sampai rumah dengan selamat,,perghh memang la pedih kene hujan,ni pun kepala aku dah ting tong ni . sorry tadi tak dapat lepak lame-lame,,ikut hati nak pacak khemah depan rumah kau je,,, aku jeles tengok blog orang yang suke cite pasal makan-makan,,urghhh!!perut aku terus bunyik-bunyik tau bile tengok blog korang,,tak baik tau,, tapi takpe kene tahan perut sampai azan maghrib,lepas tu aku nak makan puas2

2 comments:

diela said...

tahniah fatynn syg da smpai uma dgn selamat..tp soe,sbb wat pale ko ting tong..soe sgt2!!!

fatynn said...

eh,tak pe la,,hari tu je ting tong,,dah ok dah la,,ko ni tak yah nak serba salah pun