Wednesday, April 13, 2011

gua tacink lebih la

assalamualaikum gojes plus hensem kawan aku tag wey gambar ni dekat fesbuk kelmarin,waaa rindunye menggayat hati doe ni kalau tak silap mase minggu last kiteorg stayback time spm kot




kalau nak cite pasal hostel,memang sampai esok pun tak kan habis,,

sebab best sangat2 tau,kat tempat lain takkan rase




yang ni kiteorg panggil DEWAN MAKAN,ade certain sekolah panggil dewan santapan la,,,

sebut pasal DEWAN MAKAN memang banyak gile cerita

batch aku memang otak sewel siket(eh tipu,sewel banyak)

kau bayangkan eh,masa aku form 1 sampai fom 4 kalau tak silap,,

kiteorg panggil ade sorang mak cik tu CIK ROCK,sebab pagi2 tak sah kalau die tak mekak-mekak sambil mengeluarkan suara die yang nyaring tu,,terganggu wey nak bersantap,

tapi gelaran CIK ROCK tu memang dari batch senior dulu-dulu,

tapi die masak sedap wey,,tapi aku fom 4 die pindah,,die kene transfer sekolah budak laki,,so aku pun tak tau camne la die nak bising-bising dekat budak laki,,





aku fom 5 dapat mak cik baru,,ade ke patut kawan-kawan aku yang otak kurang betul ni gelar diorang CIK KACANG,CIK PETAI,sebab apee?adelah peristiwa dia,,sosejak tu kiteorang mmg panggil die camtu,,tapi depan die tak delah,,mati kalau dorang tau kiteorg pggil die camtu,,

buatnye dia letak julap dekat makanan aku satu batch nak ke naye,,tu memang saje cari pasal la tu,




kalau nak cite terjumpa benda taksepatutnya dalam makanan,jgn cakaplah,,

memang banyak, cakap ape yang kau tak pernah jumpe?,,,,tapi normallah,,kan masak untuk beratus pelajar ,,so terpulang nak makan ke tak,,kalau memang dah kebulur makan je la,,ape aku kesah

p/s-budak hostel memang sentiasa kebulur kelapran,,paling tertungu-tunggu time waktu makan,,,urghhh HEAVEN

No comments: