Tuesday, April 12, 2011

sawit otak aku

assalamualaikum gojes plus hensem,
urm,bangun pepagi siket punye awal lagi sebab mak aku ajak teman kan die bayar bil api,dekat ayer molek .memang malas la sangat yang teramat nak pegy,,, bila mak aku dah menggunakan tone gemalai tu terus capai tuala masuk bilik air,,sape sanggup dengar mak kau marayu kan,,, mak siap jerit "jangan mandi lelame" haha then siap bayar bil tu,exchange sit,,so aku yg drive sampai rumah,,bile lagi kau nak mahirkan lesen kau tu kan,, sampai je rumah terus on internet,,macham biasa ler,fesbuk, pastu kawan2 sibuk cakap hari ni dah boleh semak permohonan maktab tu, yg buat aku bengang,cari punya carii,,tak jumpa-jumpa kat mane nak semak*sigh*

ok,yang tu aku boleh cool lagi,,yang ni memang aku tak bleh nak cool, sedang aku syok gonjeng usha pakwe aku kat u tube, datang pulak sekor ni tau,dari hari tu sebok je nak jage tepi kain aku,, hari ni kau memang cari nahas,,kau saje je kan nak naik kan temperature aku !! bole pulak kau "hye syang "kat im aku,,aku pun dengan rase sebal,sawit otak aku ni dengan banggenye merply mcm ni dekat kau "SAPE KAUUUU?GILE EK? tak sempat ko reply,aku telah selamat meremove kau dari frendlist aku,,:)

wahai stranger,stalker ke hape, fesbuk tu bukan tempat nak menggatal,menyibuk,menjage tepi kain orang ke, cubelah jadi orang yang berwawasan siket,, kalau kau tak ganggu hidup aku,aku pun memang takde mase nak ganggu hidup kau la sebab aku tengah marah kan,aku tepek gambar aku ,,lagi faedah nye

No comments: